Ejerforeningen Egeparken · 2680 Solrød Strand

18_ejendommen_2a.jpg

Seneste Nyt fra Ejerforeningen Egeparken

Generalforsamling 2019

Indkaldelse m.v. til generalforsamling 2019 er lagt ind under menufeltet "Ejerforeningen Egeparken", "Referater"

Egeparken nyhedsbrev nr. 1 - 2018

Nyhedsbrev nr. 1

Energimærke

Her kan du hente ejendommens energimærkerapport fra 2016

Energimærkerapport

Ordinær generalforsamling 13. juni 2018

Der afholdes ordinær generalforsamling onsdag den 13. juni 2018 kl. 18.00. Se indkaldelse, dagsorden m.v. under menupunktet Ejerforening - Referater

Udskiftning af varmemålere

Information om udskiftning af varmemålere

Nyt viceværtfirma

Vi har pr. 1. marts 2017 indgået aftale angående viceværtopgaverne med Rengøringsgruppen Danmark.

Vi synes ikke, at Glad Ejendomsservice har levet op til vores forventninger, hvorfor vi har valgt at opsige dem. Vi håber, at I vil tage godt imod Rengøringsgruppen Danmark, som også hjalp os i sommers efter Lars's fratrædelse.

Parkeringsregler

Der skal holdes inden for de sidste striber i hver ende.

Fast P-tilladelse skal være med korrekt årstal.

Gæstekort må ikke være kopieret og der må ikke være rettet i datoen. Gæstekort gælder den pågældende dag og til kl. 23.59 dagen efter.

Fast P-tilladelse og gæstekort skal bestilles hos Trine. Husk at bestille i god tid.

Vi gør opmærksom på, at det er strengt forbudt at videregive P-tilladelser til beboere i Tjørnely.

Midlertidig vicevært procedure

I forbindelse med at vicevært Lars Steffensen stopper med sidste dag den 23. marts 2016, har vi i bestyrelsen valg nedenstående midlertidige procedure frem til generalforsamlingen, hvor forslag til fremtidig løsning vil blive præsenteret - indkaldelse til generalforsamling følger på et senere tidspunkt.

Der er indgået løbende aftaler med eksterne firmaer angående trappevask, affaldshåndtering, pleje af områder m.v.

Beboerhenvendelser vil i denne periode blive varetaget af bestyrelsesmedlem Trine Røssel, som vil besvare den nuværende viceværtsmail og telefon. Vi anbefaler at man så vidt muligt bruger mailen. Benyttes telefonen kan der ved manglende svar lægges besked på telefonsvaren. Er det uden for almindelig arbejdstid vil der først blive ringet tilbage førstkommende hverdag, med mindre der er tale om absolut uopsættelige tilfælde.

Mail: Denne email adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
Mobil: 22633588

Tag pænt imod de nye ansigter på ejendommen. Har I nogle spørgsmål til denne midlertidige procedure, er I selvfølgelig altid velkomne til at kontakte bestyrelsen.

Bestyrelsen E/F Egeparken

Vedrørende sikkerhedsstillelse for Ejerforeningen Egeparken

Skrivelse vedrørende sikkerhedsstillelse for Ejerforeningen Egeparken - klik her

Regler for affaldssortering i Egeparken

Affaldssortering “Egeparken”

Manual vedr. refusionsopgørelse af el/vand/varme & antennetilslutning ved salg

Manual vedr. refusionsopgørelse EL/VAND/VARME & ANTENNETILSLUTNING ved salg

Kabel-tv

Der har i længere tid været annonceret kraftigt på tv angående bland selv-kanaler og det har givet anledning til spørgsmål. I Egeparken har vi den fulde pakke. Se oversigt
 
Det er således at for at vi kan gøre brug af dette tilbud skal der skiftes anlæg, eller sagt på en anden måde, som man har lavet anlægget er det ikke et tilbud vi kan gøre brug af. Derfor er en udskiftning på denne baggrund ikke aktuel. Det er for dyr en affære. Håber I kan klare jer med nuværende tilbud.
 
P.b.v.
Thomas

Ved brug for akut hjælp

Procedure ved akut opstået vandskade, tag-skader, ituslået vinduer, indbrud m.v.

  1. Forsøg at begrænse skaden med håndklæder, plastik, spand eller skåle m.v.
  2. Kontakt bestyrelsen - se tlf.nr. under "Bestyrelsen". Hvis bestyrelsen ikke kan træffes, så kontakt administrator Trine Røssel på tlf. 60 29 96 67 (kun i absolut uopsættelige tilfælde).
  3. Ved manglende svar hos bestyrelse og administrator, kontakt forsikringsselskab Codan Forsikring på tlf. 78 76 35 73, oplys police nr. 900 387 2502
  4. Kontakt administrator den førstkommende hverdag vedr. skadeomfang.

 

Det skal påpeges, at disse procedurer kun er til akut opstået skader, der ikke kan afvente til den førstkommende hverdag.

Såfremt det vurderes fra bestyrelsens side, at tilkald IKKE er på baggrund af en akut situation, må man påregne selv at afholde udgifter i forhold til tilkald udover normal arbejdstid.

 

Solrød Låseservice

A & L sikkerhedscenter, Solrød låseservice
Tage Deis
Døgnservice 21 49 35 28